Fringe Overboard

Monday, October 26

I arrived yesterday from the best weekend ever! If you follow me on Instagram you must know by now that I went to Savannah, Georgia for two days as a surprise birthday present (apart from going to Disney on Friday). I've never thought my 28th birthday would be so amazing! My husband and my best friends went above and beyond to make this happen, I felt so loved. 
More photos and details coming this week!

En la noche de ayer llegué de pasar el mejor fin de semana! Si me siguen por instagram, ya sabrán que pasé dos días en Savannah, Georgia como un regalo sorpresa para mi cumple de parte de mi esposo (además de ir a Magic Kingdom el viernes junto a Lianne) Estaba emocionadícisma, no lo podía creer! Les estaré compartiendo más fotos y detalles en la semana.
I couldn't help myself but I had to share the photos of this amazing statement fringed jacket I got from A'gaciIsn't it cool!? And serioiusly, what isn't there to love about fringe and suede!? It's a great eye catching piece to add to your closet this Fall season! Don't mind me, I kept twirling and twirling for this photos haha...

Unitl next post,
Nydia

No quería acostarme esta noche sin compartirles varias imágenes de esta chaqueta de flecos que obtuve via A'gaci. Adoro su textura "suede" y los largos flecos que lleva.  Además de estar en tendencia para la temporada, es sumamente llamativa para combinarla con piezas más simples! En las fotos no paraba de dar vueltas para que se viera en todo su apogeo jaja.. Espero que les inspire! No olviden visitar A'gaci para más opciones!

Hasta la próxima,
Nydia